Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
„Herbapol-Lublin” powraca z limitowaną edycją syropów owocowych
Ciepły sezon zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim czas pełen owocowych i soczystych smaków. 19 kwietnia Herbapol-Lublin ruszył ze sprzedażą orzeźwiających syropów z letniej edycji limitowanej.

Syropy Herbapol to intensywnie owocowy smak i aromat z dodatkiem witamin C, D, B6 oraz cynku, dzięki czemu – jako suplementy diety – wspierają funkcjonowanie układu odpornościowego. To doskonały wybór dla każdego, niezależnie od pory dnia czy roku! W bieżącej odsłonie konsumenci znajdą smak orzeźwiającego arbuza i mięty, soczystego mango i ananasa, rabarbaru z truskawką, słonecznej pomarańczy oraz egzotycznego kiwi.

Herbapol od wielu lat cieszy się niesłabnącą sympatią oraz uznaniem konsumentów, dla których marka jest synonimem nie tylko intensywnego smaku i aromatu płynącego z natury, ale także wysokiej jakości produktów dostępnych w przystępnej cenie. Syropy letnie od Herbapol-Lublin co roku są hitem rynkowym, o czym świadczą wzrosty wartości sprzedaży. Już co druga butelka syropu sprzedawana w Polsce to produkt marki Herbapol.

Oferta letnia będzie dostępna m.in. w dyskontach. W Lidlu znajdzie się mix 3 smaków o pojemności 680 ml: brzoskwinia z markują – na wyłączność, a także kiwi i pomarańcza. W sieci sklepów Biedronka pojawi się mix 2 smaków w butelkach 500 ml: pomarańcza oraz truskawka z rabarbarem.

 

Asortyment syropów owocowych Herbapol-Lublin nieustannie się rozwija. Od lutego br. firma rozpoczęła także sprzedaż smaku Jabłko, który dołączył do portfolio na stałe. To jedyny taki produkt w kategorii syropów na rynku masowym od znanej i cenionej przez konsumentów marki. Wyróżnia się znakomitym smakiem.

 

Limitowana edycja syropów letnich będzie wspierana dedykowanymi materiałami oraz reklamą VoD na przełomie czerwca i lipca. Animacja video przygotowana została przez agencję Carla Zuri, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom. Etykiety produktów powstały we współpracy z agencją Huddleston Melon Design. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

 

Cena rekomendowana za butelkę syropu letniego o objętości 420 ml wynosi 4,39 zł.

 

Zachęcamy do obejrzenia spotu syropów z letniej edycji Herbapol: https://www.youtube.com/watch?v=H-fZDB75RIc

 

Obraz1

 


 

„Herbapol-Lublin” S.A.

„Herbapol-Lublin” S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych i dżemów.

„Herbapol-Lublin” S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active. 
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły produkty z linii BIO.

W 2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast i Premium. 

W 2019 „Herbapol-Lublin” S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm
w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu.

W 2020 roku firma zaistniała na rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków i suplementów Herbapol Polana.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl oraz www.herbapol-polana.com


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij