Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Dziewięć Najlepszych Produktów 2012 od Nestlé
Aż 9 kategorii produktów firmy Nestlé Polska S.A. – kluczowego producenta żywności w Polce oraz lidera na rynku światowym – zyskało uznanie konsumentów w badaniu „Najlepszy Produkt 2012”. Tym samym wyroby Nestlé znalazły się w elitarnym gronie blisko 200 najbardziej cenionych produktów polskiego rynku FMCG.

Dzięki badaniu wyłoniono najlepsze nowe produkty wprowadzone na polski rynek między 1 listopada 2010 r. a 22 listopada 2011 r. Ankietę przeprowadził instytut badawczy GfK Polonia na zlecenie Wydawnictwa Gospodarczego, które jest wydawcą pism branżowych „Wiadomości Handlowe” i „Wiadomości Kosmetyczne”. W rankingu zostało uwzględnionych łącznie 510 produktów zgłoszonych przez producentów. Spośród nich respondenci wyróżnili następujące wyroby Nestlé:

  • Kategoria: kawy, mixy kawowe, medal: ZŁOTO

                NESCAFÉ Gold

  • Kategoria: słodycze impulsowe, medal: ZŁOTO

                KIT KAT 2 paluszki MP – Family Pack

  • Kategoria: majonezy, medal: SREBRO

                WINIARY Majonez Kanapkowy 240ml

  • Kategoria: desery instant, medal: SREBRO

                WINIARY Pomysł na… Panna Cotta z sosem truskawkowym

  • Kategoria: fixy, medal: ZŁOTO

                Pomysł na…Chrupiące Kąski Klasyczne

  • Kategoria: dania gotowe: instant i mokre, medal: ZŁOTO

                Barszcz Czerwony Ekspresowa Zupa instant bez dodatku glutaminianu sodu

  • Kategoria: przetwory mleczne i desery dla dzieci, medal: SREBRO

                Linia deserów:

                Deser Gerber Jabłuszka z truskawkami i leśnymi jagodami

                Deser Gerber Słodkie jabłuszka z brzoskwiniami i morelami

                Deser Gerber Jabłuszka, banany i mango z płatkami owsianymi

  • Kategoria: żywność dla dzieci, medal: ZŁOTO

                Nektar Bobo Fruit Junior Jabłko, banan i kiwi 300ml

  • Kategoria: karma dla psów i kotów, medal: BRĄZ

                FELIX – karma mokra dla kotów

 

 

Dostarczanie na rynek żywności jest nie tylko przywilejem, ale przede wszystkim zobowiązaniem. Dotyczy to dbałości o jakość produktów, ich smak i wygląd oraz kształtowania właściwych postaw żywieniowych. Tym bardziej cieszy nas fakt, że właśnie konsumenci docenili starania firmy Nestlé Polska S.A., które zawierają się w haśle Good Food, Good Life. Wierzymy, że zdobywając zaufanie konsumentów zdrowymi i smacznymi produktami spożywczymi, możemy zapewnić nam wszystkim lepszą przyszłość – mówi Małgorzata Szlendak, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej i PR Nestlé Polska S.A.

Nestlé jest nie tylko liderem w produkcji żywności na świecie, ale również największym inwestorem w badania i rozwój w swojej branży. Firma posiada 28 centrów badawczo-rozwojowych, zatrudniających 5 000 specjalistów ds. badań nad żywieniem oraz doskonaleniem produktów. Nacisk na pogłębione analizy w celu stworzenia zdrowych, wartościowych wyrobów spożywczych o najwyższej jakości jest podstawowym założeniem Strategii Tworzenia Wspólnej Wartości (Creating Shared Value) Nestlé. Firma nie ustaje też w staraniach na rzecz kształtowania właściwych postaw żywieniowych. Cel wynikający ze strategii Dbania o Zdrowie, Dobre Samopoczucie i Prawidłowe Odżywianie (Nutrition, Health, Wellness) Nestlé realizuje poprzez szereg programów społecznych. Prowadzi m.in. akcję edukacyjną „Jedz smacznie i zdrowo”, skierowaną do młodzieży gimnazjalnej.


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij