Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Dyrektor KE: Mimo kryzysu nie zabraknie środków na promocję europejskiej żywności
Mam pewność, że mimo kryzysu gospodarczego i strefy euro finansowanie działań promocyjnych będzie odpowiednie, gdyż komisarz Ciolos już zabezpieczył w budżecie środki na promowanie żywności europejskiej - powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Klaus-Dieter Borchardt, dyrektor Dyrekcji Generalnej ds. Rolnictwa KE.

W tym momencie musimy przede wszystkim myśleć o treści polityki promocyjne, gdyż jeśli stworzymy naprawdę dobrą i będziemy w stanie udowodnić, że prezentuje faktyczna wartość dodaną i ma prawdziwie europejski wymiar, to wówczas uzyskamy lepsze finansowanie - podkreśla Klaus-Dieter Borchardt.

Podkreśla równocześnie, że Stany Zjednoczone, Nowa Zelandia czy Kanada inwestują trzy razy więcej niż Unia Europejska w promowanie swoich produktów. - Dlatego staramy się zreformować naszą politykę, abyśmy mogli teraz tak naprawdę mierzyć się z tymi wyzwaniami, które przed nami stoją, dlatego zostaliśmy trochę z tyłu pod względem promocji żywności. Wierzę jednak, że możemy być lepsi na tym polu, gdyż mamy lepszą historię do opowiedzenia w związku z naszą żywnością, mamy lepsze tradycje, lepszy know-how i lepsze bezpieczeństwo żywności. Chcę też powiedzieć, że dotychczas nasze działania nie były na najwyższym poziomie. Chcemy to poprawić - mówi dyrektor Dyrekcji Generalnej ds. Rolnictwa KE.

 

(Źródło: www.portalspozywczy.pl).


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij