Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Delecta komunikuje nowy wizerunek
21 marca br. wystartowała największa w historii marki, wizerunkowa kampania reklamowa Delecty. Celem kampanii, realizowanej w telewizji i prasie, pod nowym hasłem: „Delecta. Wszytsko co kochasz”, jest komunikacja repozycjonowania marki i nasycenia jej nowymi atrybutami.

Jaka jest nowa Delecta?

Współczesna, innowacyjna - na poziomie koncepcji produktowych, naturalna i gwarantująca sukces kulinarny za każdym razem – taka jest nowa Delecta, komunikowana w kampanii wizerunkowej, z produktowym kontekstem linii wypieków CHOCO.

Adresatem działań na łamach prasy i telewizji są kobiety z grupy wiekowej 25-49 lat, aktywne zawodowo, skoncentrowane nie tylko na życiu rodzinnym, ale także na własnej aktywności i rozwoju.

 

Koncept „małego odkrywcy”

Koncept repozycjonujący markę Delecta oparto na wartościach skoncentrowanych wokół dziecięcości, radości odkrywania nowych wrażeń, smaków i zapachów. Delecta, jako towarzysz wspólnego odkrywania, poszukiwania rozwiązań i zabawy, dostarcza produktów prostych w przygotowaniu oraz pomysłów, które bez obaw można realizować wspólnie z dziećmi.

 

Jeżowa rodzina

Platforma komunikacyjna, jaką przyjęto w zrealizowanych spotach telewizyjnych wykorzystuje postaci… jeżowej rodziny, której członkowie – mama, tata, córka i syn – reprezentują zestaw cech, typowych dla przedstawicieli przeciętnej polskiej familii. Postacie jeży, realistycznie wyrenderowane w technice 3D, podglądają świat ludzi i komentują go w humorystyczny sposób. Badania, przeprowadzone na grupie celowej, na etapie prac koncepcyjnych nad wyborem „jeżowej” platformy komunikacyjnej, pokazały, że jest ona bardzo dobrze zrozumiana i kojarzona z rodzinną i ciepłą atmosferą.

 

Dlaczego jeże?

Za wyborem platformy "JEŻE" przemawiała przede wszystkim wysoka atrakcyjność i wyróżnialność konceptu na tle rzeczywistości konkurencyjnej. Niewątpliwie, jej silną stroną jest także duża pojemność formatu, obejmująca nie tylko przekazywane treści/produkty, ale także możliwość eksploatacji na różnych nośnikach, co, w efekcie, przełoży się na masowość komunikatu. – wyjaśnia Monika Rożnowska, Senior Product Manager, odpowiedzialna za projekt po stronie Rieber Foods Polska. S.A – Jesteśmy przekonani, że nowa platforma komunikacyjna wzmocni znacząco pożądane cechy wizerunkowe Delecty, w kierunku marki bardziej współczesnej, bez utraty dotychczasowych pozytywnych wartości, bardzo ważnych dla aktualnych użytkowników. – dodaje Monika Rożnowska.


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Dodaj komentarz

Komentarze

Twój podpis:
Twój komentarz:
Wpisz kod z obrazka:
 

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij