Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Tchibo rusza z kampanią espresso
Od wczoraj w ośmiu największych miastach Polski wyklejane są plakaty kampanii promującej dwa rodzaje kawy Tchibo Espresso - Milano Style i Sicilia Style - podał press.pl

Hasłem kampanii jest "Intensywne lub subtelne. Nowe typowo włoskie Espresso".
Kampania adresowana jest do osób w wieku 30-50 lat, z co najmniej średnimi dochodami, raczej domatorów. Obejmuje telewizję, outdoor oraz BTL. Billboardy będą obecne w centrach miast, przy głównych arteriach, skrzyżowaniach, przy trasach przelotowych i w galeriach handlowych. Spoty telewizyjne zostaną pokazane w głównych polskich stacjach telewizyjnych oraz należących do grupy Discovery. Dodatkowym wsparciem są materiały POS i działania w sklepach Tchibo, m.in. sprzedaż drinków kawowych na bazie Espresso Milano Style.
Pojawi się także strona WWW o produkcie i konkurs dla konsumentów.

(Źródło: press.pl)


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Komentarze

Dodaj komentarz


Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij