Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Danone promuje Mały Głód na Facebooku
Bohater kampanii serków Danio firmy Danone ma już na Facebooku ok. 45 tys. fanów.

Fan page Małego Głoda na portalu Facebook zyskał popularność w związku z ostatnią kampanią reklamową jogurtu Danio, w której wykorzystano wizerunek tego bohatera. W ramach prowadzonej od początku marca akcji do produktu dołączane są maskotki Małego Głoda, natomiast użytkownicy Facebooka są zachęcani do zamieszczania zrobionych im przez siebie zdjęć w profilu tego bohatera. W ten sposób fan page – przygotowany i kierowany przez agencję Heureka – zdobył już ok. 45 tys. fanów i jest zdecydowanie najpopularniejszym w tym serwisie kontem związanym z marką komercyjną.
Daleko mu jednak jeszcze do popularności, jaką ma na Facebooku np. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Fan page WOŚP jeszcze przed tegorocznym finałem przekroczył poziom 50 tys. fanów, stając się najpopularniejszym na portalu. Obecnie do profilu organizacji dołączyło już ok. 85 tys. internautów- przypomina portal Wirtualne Media.

(Źródło: WirtualneMedia.pl)

Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Dodaj komentarz

Komentarze

Twój podpis:
Twój komentarz:
Wpisz kod z obrazka:
 

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij