Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Kraft Foods stawia na Chiny
Kraft Foods Inc, chce w ciągu dwóch lat podwoić liczbę chińskich miast, w których dystrybuuje produkty Cadbury, powiedziała w poniedziałek szefowa firmy na Chiny.

Chiński rynek podwaja się co roku i prawdziwym wyzwaniem jest wybranie właściwych możliwości rozwoju. Gdybym miała nieograniczone zasoby i nieograniczoną liczbę ludzi, zaoferowałaby wszystko, co ma Kraft, ale obecnie koncentrujemy się na integracji Cadbury i rozwoju naszej linii ciasteczek - powiedziała cytowana przez agencję Reuters prezes koncernu na Chiny, Lorna Davis.

Do około 40 wzrośnie liczba miast w Chinach w których będą sprzedawane słodycze Cadbury, którego w styczniu Kraft kupił za 19 miliardów dolarów.

Przychody Krafta w Chinach wzrosły w ciągu ostatnich czterech lat czterokrotnie i Davies powiedziała, że spodziewa się iż trend ten będzie kontynuowany, ponieważ konsumpcja produktów firmy na głowę mieszkańca pozostaje niska w porównaniu z większością rynków rozwiniętych. W Nowej Zelandii, dla przykładu, przeciętny konsument kupuje ponad 13 razy więcej ciasteczek takich jak Oreos niż typowy nabywca chiński.
(Żródło:onet.pl za Reuters)


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Dodaj komentarz

Komentarze

Twój podpis:
Twój komentarz:
Wpisz kod z obrazka:
 

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij